Inloggegevens kwijt Print

  • 0

Als je de inloggegevens kwijt bent van DirectAdmin, maar je hebt nog wel de inloggegevens van het klantensysteem, log dan hier in met deze gegevens: https://mijn.stiphosting.nl/clientarea.php. Klik in het menu op Diensten > Mijn services. Je ziet nu je hostingpakket. Klik op de knop Bekijk details. Je ziet nu de details van je hostingpakket. Op het eerste tabblad, Informatie, klik je op de knop Log in op DirectAdmin. Je logt nu automatisch in op DirectAdmin.

Heb je ook geen inloggegevens van het klantensysteem, klik dan op de link om nieuwe inloggegevens op te vragen. Volg de insturcties in de e-mail die je ontvangt. De e-mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat in ons systeem staat geregistreerd.

Is je e-mailadres gewijzigd?

Heb je een account als particulier? E-mail de volgende gegevens naar administratie@stiphosting.nl:

  • Relatienummer (dit wordt vermeld op je facturen)
  • Kopie legitimatie (of scan/foto met je smartphone)
  • Je nieuwe e-mailadres

Heb je een account voor een bedrijf? E-mail de volgende gegevens naar administratie@stiphosting.nl:

  • Relatienummer (dit wordt vermeld op je facturen)
  • Uittreksel Kamer van Koophandel van maximaal 6 maanden oud
  • Je nieuwe e-mailadres

We wijzigen je e-mailadres zo spoedig mogelijk en informeren je per e-mail over de status hiervan.

Zodra je e-mailadres is aangepast, kun je de stappen om je wachtwoord te resetten opnieuw doorlopen.

Let op: wachtwoorden worden niet telefonisch doorgegeven of per post gestuurd. Volg altijd bovenstaande procedure om je wachtwoord te resetten.


Was dit antwoord nuttig?

« Terug